A regisztrálást követően fogja tudni megtekinteni a cikk tartalmát!
A megadott cikk nem elérhető!
Tisztelt Felhasználónk!
Az Ön által megtekinteni kívánt cikk nem elérhető a rendszerben!
A megadott cikk nem elérhető!
Tisztelt Felhasználónk!
Az Ön által megtekinteni kívánt cikk nem elérhető a rendszerben!
Sikeresen szavazott a cikkre!
Tisztelt Felhasználónk!
Köszönjük a szavazatát!
A szavazás nem sikerült!
Tisztelt Felhasználónk!
Ön már szavazott az adott cikkre!
Cikk megtekintése
Tisztelt Felhasználónk!
A cikk több nyelven is elérhető! Kérjük, adja meg, hogy melyik nyelven kívánja megtekinteni az adott cikket!
Cikk megtekintésének megerősítése!
Tisztelt Felhasználónk!
Az Ön által megtekintetni kívánt cikk tartalma fizetős szolgáltatás.
A megtekinteni kívánt cikket automatikusan hozzáadjuk a könyvespolcához!
A cikket bármikor elérheti a könyvespolcok menüpontról is!
INFOKOMMUNIKÁCIÓ PORTRÉ Új vezérigazgató a GlobeNet Zrt. élén Interjú Pittner Ferenccel terveiről, a cég jövőképéről – 2013. június 25-e óta vezeti a GlobeNet Zrt-t. Milyen tapasztalatokat szerzett az elmúlt egy hónapban? Egy valóban jó csapattal ismerkedtem meg, akik pozitívan fogadtak, sok teendővel, melyek a GlobeNet mindennapjait jelentik. Több az összetett feladat, amihez megfelelő körültekintéssel kell hozzáállni, hiszen minden körülményt meg kell ismernünk ahhoz, hogy utána rendszerben és hatékonyan tudjunk dolgozni. Szerencsére a szervezet önállóan is képes ellátni a feladatát, ehhez az én személyem és tapasztalatom – bízom benne – további hatékonyságnövelő tényező lesz. További pozitív élményem, hogy az elmúlt egy hónapban két meglévő kiemelt ügyfelünkkel is szerződést/ szerződéshosszabbítást írtunk alá, amely jó kezdet és jó ómen kollégáim szerint is. – Az egészségügyben nincs sok tapasztalata, érzi ennek hátrányát? Valójában nem. Gyorsan tanulok, gyorsan tájékozódom. Nem úgy ülnek le velem beszélgetni, sem az ügyfelek, sem a partnerek, hogy egészségpolitikai problémákra várnak tőlem választ, hanem, mint egy fontos szolgáltató vezérigazgatójával, amely szolgáltatónak van egy feladatrendszere, egy tevékenységi köre, illetve céljai ezen a piacon. Nekem, mint a cég első vezetőjének az a feladatom, hogy a GlobeNet egy sikeres cég legyen, az ügyfeleink elégedettek legyenek, növekedjünk tovább, és a legjobban teljesítsünk. De ezt nem egyedül fogom elérni, ehhez csapatmunkára van szükség. Mindenkinek ugyanazért a célért kell küzdenie. A csapat jó, és rendkívül összetartó, az én feladatom elérni, hogy mindenki ugyanazért a célért, összhangban dolgozzon. Az egészségügyi piac egy teljesen más terület, én a tőkepiacon dolgoztam több mint 10 évet, ami minden tekintetben a hatékonyságáról híres. De ez egy olyan tapasztalat, amit mindenki örömmel fogad, amikor beszélek róla. Ami a tőkepiacon bevált és jól működött, miért ne működne az egészségügyi piacon? – Mi lesz más a GlobeNetben az Ön vezetésével? Radikális változtatásokra nem lesz szükség, inkább a szervezettségre, következetességre, és a kommunikációra helyezem a hangsúlyt. Ami jó örökség – és van számtalan – azokat folytatjuk tovább. Lényeges változás, hogy nemcsak kórházi informatikai rendszerek szállítását tekintjük lehetőségnek, hanem az ASSECO háttér támogatásával bátran indulunk a most kiírandó nagy projekteken, amelyekre a cégcsoportnak részben már kész – és ami fontosabb már működő – megoldásai vannak Lengyelországban, és Szlovákiában, valamint Csehországban. Ezen nagy projektek – az intézményközi integráció, a központi közhiteles nyilvántartások, az egészségbiztosító projekt, az eRecepttel – kapcsán az Asseconak nemcsak megoldásai, hanem rendkívüli tapasztalata is van. Ilyen kulcsprojektek esetén – hozzátéve, hogy általában rendkívül szűk a határidő – ez mindennél többet jelent. Tudjuk, hogy melyek a projektek buktatói, és melyek a legfontosabb kérdések, amelyek időben történő megválaszolása nélkül a projektek sikeressége forog kockán. – Az elkövetkező fél évben melyek a GlobeNet legfontosabb céljai, feladatai? Konkrétumok nélkül: új termékeink bevezetése. Meglévő ügyfeleink kiszolgálása, és az elégedettségük elérése. Új ügyfél megnyerése, szolgáltatásainkkal, kompetenciánkkal (nem sok a lehetőség, de van). eHealth projektekben szerepvállalás. Megfelelni és alkalmazkodni a piac elvárásaihoz. A jövőre való építkezés megkezdése, együtt ügyfeleinkkel és a piaccal. – Az elkövetkező fél évben melyek az Ön legfontosabb céljai, feladatai? Mint minden globenetes munkatársnak, ugyanaz, mint, a GlobeNetnek! NÉVJEGY Pittner Ferenc okleveles villamosmérnökként végzett 1992-ben Temesváron, majd 2003-ban MBA diplomát szerzett a Budapesti Műszaki Egyetemen. 1998tól 2013-ig a Budapesti Értéktőzsde munkatársa, kezdetben mint informatikai fejlesztési osztályvezető, majd egészen az informatikai és üzemeltetési vezérigazgató-helyettes pozícióig jut el. Tanulmányai és gyakorlata alapján nagy tapasztalattal ren- delkezik menedzsment, közgazdasági, minőségbiztosítási, pénzügyi, humánerőforrás-menedzsment és jogi ismeretek területen. Fő érdeklődési területe: vezetői-menedzsment, projektvezetés, személyiségi-modellek ismerete, csapatok építése és fejlesztése, kritikus helyzetek, konfliktusok kezelése. Angol, német és román nyelven folyékonyan beszél. Szabadidejében szívesen akusztikus gitározik és zongorázik. Sportban a tollaslabda, asztalitenisz, síelés vannak előtérben. IME XII. ÉVFOLYAM 6. SZÁM 2013. JÚLIUS-AUGUSZTUS 47